AKTUALNOŚCI GRUDZIEŃ 2022

Podsumowanie projektu „Matematyka w grach”

W IX edycji programu mPotęga granty otrzymało 114 szkół z całej Polski. Fundacja mBanku dofinansowała 83 projekty kierowane do uczniów klas 4-6 i 31 projektów dla klas 7-8 szkół podstawowych. Nasz był jednym z nich.

Projekt „Matematyka w grach” polegał na tworzeniu przez uczniów klas 4-6 gier matematycznych, które pozwolą lepiej opanować zagadnienia sprawiające uczniom problemy. Do zaplanowanych działań zostali włączeni również rodzice, którzy podczas warsztatów przygotowali grę wspólnie ze swoimi dziećmi. Ideą projektu było pokazanie odbiorcom, jak łączyć naukę z zabawą oraz doskonalenie współpracy i komunikowania się.

22 grudnia w Szkole Podstawowej w Osuchowie odbył się Dzień Gier Matematycznych, który był zwieńczeniem „Matematyki w grach”. Uczniowie klas 4-8 grali tego dnia w gry przygotowane przez swoich kolegów i koleżanki, a także przez rodziców uczniów klas 4-6. Gry spodobały się również starszym uczniom, którzy docenili pracę swoich młodszych kolegów. W stworzenie gier dzieci włożyły dużo pracy i serca. Uczniowie wykonali własnoręcznie nawet pionki i kostki. Nad poprawnością merytoryczną gier czuwała p. Ewa Termena – pomysłodawczyni i koordynatorka projektu.

W pierwszym tygodniu stycznia odbędzie się wręczenie nagród i pamiątkowych dyplomów dla uczestników projektu. Nagrodzeni uczniowie to: Damian Gwiazda, Blanka Seklecka, Stanisław Liszewski, Wiktoria Podolska, Ewelina Rutkowska, Aleksandra Jankowska, Julia Jakubiak, Oliwia Krajewska, Milena Karasiewicz, Julia Szadkowska, Amelia Wojtczak, Aleksander Płuciennik, Bartek Gnatowski, Emil Dębski, Mariam Dzhachvliani, Damian Streflik, Kacper Krajewski, Mikołaj Podolski, Wojciech Jankowski, Monika Wójcik i Wiktor Ciesielski.

SP Osuchów

  • Zdjęcie: dzieci uczestniczące w projekcie
  • Zdjęcie: dzieci uczestniczące w projekcie
  • Zdjęcie: dzieci uczestniczące w projekcie
  • Zdjęcie: dzieci uczestniczące w projekcie
  • Zdjęcie: dzieci uczestniczące w projekcie
  • Zdjęcie: dzieci uczestniczące w projekcie

wstecz